söndag 19 april 2009

Tjejkväll oldstyle

Var evigheter sen jag och Luss hade en vinkväll, så igår slog vi till på stort med två flaskor, massa mat och en massa chips. Sist var nog när vi bodde ihop, och det var faktiskt ett bra tag sen.. Större delen av kvällen spenderades tjattrandes och fnittrandes på golvet. Ämnena som behandlades passar sig inte för min blogg, men underhållande var det! Yoda tyckte detta var aningen märkligt, framförallt att Luss sov på golvet(ja, mattan, och en provosorisk madrass då). Det var lite äckligt och hon låg så att man inte kom fram till soffan, där för övrigt staffen låg. Så han tyckte det hela var lite underligt. Staffens blick i morse när hon upptäckte att jag var uppe i loftsängen var oslagbar! Hon blev helt till sig i trasorna och det blev tilt i hjärnan av både förvåning och glädje tror jag. Underligt att människor kommer ned från taket så där, och sover så högt upp?!? *skrattar* Det är roligt med hund. Morgonen har jag spenderat med två hundar i soffan, kaffe och tidning. Så nu har jag fått min dos av staffe-gos för några dagar.

Idag är jag något seg i skallen, vilket är föga förvånande. Senare idag får jag besök av en gammal kollega, så innan dess ska jag diska och städa så att det ser lite propert ut här hemma.

En väldigt dålig mobilkamera bild på apporterande staff.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja men visst är det skoj att hundar kan bli så FÖRVÅNADE och så TILL SEJ för helt enkla grejer... som t ex att nån ligger på madrass och nån i en loftsäng... :-)

/Dvärghundspossen

Sofie sa...

Äcsh krypa framåt! Sånt är för brukshundar :P Hehe nej hon kaninte krypa framåt! Kräla hahaha! det var fint tycker jag! Ska testa det lit och känna efter! :D