måndag 16 mars 2009

Stiltje

Ännu en vecka, idag kommer vi få vår hemtenta, så kommande två veckorna kommer att bestå av att skriva på den. Men vi har inga föreläsningar under tiden, så det blir en del ledighet också!

Ingen träning senaste dagarna, mer än att få Crux att nosdutta dammsugaren, samt att jag börjat ståträna Yoda. Med Yoda får jag gå tillbaka om träna stimulikontroll, för han blir exalterad när vi tränar och då gör han ingen större skillnad på sitt och ligg.. Så vi får börja där. Tji fick jag för att jag slarvat med det. Bara att göra om och göra rätt.

För övrigt har jag ändrat en inställning, så nu kan jag äntligen svara på kommentarer! :D Förhoppningsvis är problemet med att andra inte kan kommentera borta också..

1 kommentar:

Sofie sa...

Skönt med hemtenta! :D Hoppas den går bra!

nja vi komemr nog till garaget nån gång... Fast får se hur det blir under mars månad, jag jobbar som en slav så är lite långt att åka på kvällarna när man är trött!