lördag 7 mars 2009

Film på Yodas träning

Idag har jag pysslat och tränat lite med främst Yoda, Crux får eftermiddagen till sig! Först har vi gjort massor med filtövningar i trapphuset. Legat på filten lugnt när jag slänger godis och han hör att folk rör sig i trapphuset. Sen gos på filten, och han låg lugnt kvar trots att jag rörde honom(är han spänd blir han ännu mer spänd och alert om jag klappar honom..). Sen körde vi lite stadga i korridoren. Och sen stadga inomhus framför kameran, och lite apportering! Resultatet syns på videon nedan! 

Man hör dock inte mina kommandon på filmen, för jag brukar säga dem rätt tyst. Jag tycker han var rätt duktig. Och att jag var duktig som lyckades klippa in text snygg i min film. Imovie är ett rätt bra och enkelt program faktiskt! 


Inga kommentarer: