tisdag 3 mars 2009

gardiner uppe!



Det händer inte mycket att skriva om just nu. Stor del av den vakna tid som inte går åt hundarna går till att plugga.. Därmed inte mycket att skriva om i bloggen. Var hos föräldrarna i lördags, och min mor, som följer min blogg, tyckte jag skrev väldigt mycket om "den där linförigheten". Förklarade för henne vad det var, så hon ska förstå vad jag pratar om ;)

Fick upp mina gardiner igår iaf. Lite bloggläsning som kan intressera mamma kanske ;) Jag är inte säker på om jag vill ha dem sådär. Ljuset bryts inte som jag föreställt mig genom det oranga tyget, som är något syntetmaterial. Det andra är linne. Var lite klurigt att blanda material sådär. Men vi får se om det får fortsätta se ut sådär!

Vovvarna fick sitta i solen i söndags morse, på en filt på fönsterbrädan.

Inga kommentarer: