tisdag 20 januari 2009

JAG HAR FÅTT EN LÄGENHET!!!!

Japp, idag skrev jag kontrakt på min lilla etta i Visättra, precis bredvid Söderntörns Högskola. 10 minuter till plugget om jag går sakta! Inflytt i månadsskiftet! Vilket är väldigt snart.

Blir kanske inte så mycket hundträning eller bloggande närmaste veckorna. Jag har en hemtena att skriva, samt att B-kursen började idag och nästa vecka är det två rätt feta seminarium att plugga till, samtidigt som hemtentan ska skrivas klart. Och sen pm på de där seminarierna. Sen ska vi göra någon förberedande exanimationsuppgift inför när vi ska skriva b-uppsatsen. Och han vill ha ämnet till denna nästa vecka! Inte b-uppsatsen då, utan det lilla arbetet. Plus packa och planera.

Det är hur skönt som helst. Den är på 21 kvadrat. Jag lär ju ha panik första tiden, men man vänjer sig väl? Efter att bott inneboende ett bra tag och sen fått bo hos föräldrarna i ett halvår nu så är det här helt klart efterlängtat. Min första egna bostad. :D

3 kommentarer:

Sofie sa...

Åh grattis till lägenheten!! Jag har bott i björnkulla, ligger typ vid visättra! :D Roooligt att flytta! ;)

Anonym sa...

Grattis!!!
Själv får jag klaustrofobi i lägenheter överhuvudtaget. Det är väl därför jag ens´visas med att hyra skitbostäder på landet.... Ditt låter onekligen mycket tryggare! Och just känslan att "det är mitt hem" kommer du njuta av! Dessutom ligger den ju perfekt för dig!

Sofie sa...

Nej den har inte kommit än, den är slut på lager! Tröttsamt! :(

Ah jag har klickerträning och lugnande signaler, och håller med om att den inte är så rolig att läsa, men det finns mycket ideer som jag använt på Sally :) Fast sally vill ju döda alt hon ser heheh min pitbullråtta! :D