fredag 24 oktober 2008

En vanlig dag..

Idag har en tjej som kunde tänka sig att passa mina hundar varit här och snackat lite med mig, samt träffat djuren. Hundarna och hon verkade trivas med varandra, hon gillade dem! Såklart, vem trivs inte med mina underbara hundar? ;) *självgod* Crux låg i hennes knä större delen av tiden och blev gosad. Jag känner mig dock lite tveksam, dels för att vi inte riktigt har samma syn på hundar, och dels för att hon har en hund hemma som inte verkade som att den skulle gå ihop med mina. Den gick inte ihop med andra hundar alls. Så jag är lite tveksam, vi får se, jag ska träffa fler.

Annars har det inte gjorts mycket mer än att plugga idag. Vi har bara promenerat, inga speciella aktiviteter. Imorrn ska jag åka till Sollentuna Rackethall för att ställa ut Crux. Jag är inte nervös. ÄNNU.

Inga kommentarer: