måndag 15 juni 2009

ingenting-dagen?

Trots att jag sytt kuddöverdrag, målat en vägg, fixat sista jalusin och borrat 4 hål i väggen(som för övrigt inte ledde till att någon hylla kom upp, utan mer ledde till att jag sa barnförbjudna ord åt min betongvägg med metallreglar) och slängt ned massa saker i förrådet så känns det som att jag inte åstadkommit något alls idag.

Idag är en dag då jag mår dåligt helt enkelt. Jag har rätt mycket oro över att inte ha ett jobb, vad jag ska göra av sommaren, och vad jag inte kommer kunna göra eftersom jag inte har en inkomst. Yoda har fått en vilodag efter en lång helg. Morgondagen blir dock inte lika lat. Då blir det att bjuda syster vegan på lunch och sen lite lydnadsträning på kvällen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad trist... Själv är jag på oförskämt gott humör idag... Försök tänka på, eh, solskenet?
/Dvärghundspossen