torsdag 18 juni 2009

Influensa kanske?

Igår kväll var jag nere vid planen här i Visättra och kikade på när Tina tävlade i lydnadsklass 1. Var rätt sliten efter att ha suttit stilla i en timme och kollat på hundar, så gick hem, tog en ipren och kröp ned i sängen. Tydligen ringde min telefon vid tio och det var Tomas, minns bara fragment av det samtalet. Det är jättebra att jag svarar i telefon när jag sover och har någon form av rus på ipren.. Tydligen sa jag ingenting vettigt alls. Idag mår jag inte bättre. Eller, det halsonda har släppt, men jag är istället supersnorig och har grymt ont i ryggen. Jaja, det är ju bra att det utvecklas åt något håll istället för att stå helt stilla... Jag tror att jag har någon form av influensa faktiskt.

På schemat idag? Ingenting. Kanske köra lite grundfärdigheter med Yoda. Och dricka te. Och hoppas på att vegan.nu kommer upp nån gång så jag kan använda mig av deras hummus-recept.. *muttrar* (om ngn har något gottit hummus-recept så tipsa mig om det!)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Krya på dej! (och tyvärr brukar jag bara köpa färdig hummus... men tror det ska räcka med att mixa kikärtor, en aning olivolja, en aning citronsaft och sen lite salt och peppar...)
/Dvärghundspossen

Ida Eklöf sa...

Tack :) Fick ett recept, det du sa och lite sambal olek, och vitlök då. Mumsigt att ha till det mesta!