tisdag 30 september 2008

Jag har bestämt mig för att omplacera mina råttor..

Efter mycket tänkande fram och tillbaka har jag insett att jag inte kommer få en egen lägenhet de närmsta månaderna. Och eftersom min syster är allergisk mot råttorna + att jag inte riktigt har all tid jag skulle vilja lägga ned på dem så har jag beslutat att jag skall omplacera dem. Annons finns på råttor i fokus samt blocket. Det är svårt, men det är för deras skull. De har de rätt tråkigt nu, är mest i sin gigantiska bur.

Regnet öser ner. Bra för den nysådda gräsmattan. I övrigt är det väl inte så trevligt, dock är det ett svepskäl för att inte bege sig ut med hundarna.. Jag har dvärgpinschrar, de HATAR regn. Yodas regntäcke är klart, men Crux har jag inte börjat med ännu. Hon har visserligen sitt gamla valptäcke, men jag tror det är lite litet nu åt min lilla tjockis. Eller, hon är inte tjock, hon har bara kvinnliga former, precis som sin mamma ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej hej! Jag har gett dej I-love-your-blogg-utmärkelsen i min blogg! http://www.metrobloggen.se/hundarsomharroligt