fredag 19 september 2008

Stress?

Jag har ju börjat studera religionsvetenskap på Södertörns Högskola. I och med att man har en del plugg så är man inte så pigg på att uppdatera bloggen dagligen. Hur väljer man vilka sidor man ska skriva på av alla som man är medlem på? Jag tror jag är inne på iaf 3-5 communitys/forum dagligen. Räcker inte det? Då glömmer jag bort något. Men de flesta sidor som är intressanta får iaf besök någon gång i veckan. Herregud, varför ska jag behöva känna mig stressad för att jag inte hinner skriva på alla sidor som jag vill, prata med alla människor jag vill och än mindre hinna träffa alla människor jag vill!

Vi fick hemtentan idag, så blir nog uppdateringar här när energin för hemtentan tar slut. Jag har inte börjat tänka på den ännu, ska skriva klart pm:et som ska göras om dagens seminarium först. Så imorrn, kanske.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tjena Ida kul att du har gjort en egen hemsida. gillar bilderna på dina hundar i deras presentation. Tror jag måste ändra min blogg till där du har din. den e grymt snygg.

Jag länkar din sida me när jag hinner :)

Anonym sa...

Yo! Kolla vilken fin blogg du har!

Jag och Lina är sura på en annan hundägare. Eller är det kanske bara jag...?

Hoppas att hemtentan skriver sig själv!

Simma lugnt. Kram.