lördag 27 september 2008

Stöldförsök av min lilla bil...

Inatt skedde ett stöld/inbrottsförsök av min bil. Lilla sidorutan krossad, glas i hela bilen, INGET STULET?!?! Däremot har de antagligen knäckt min rattstång eller vad det nu heter, och eftersom de inte hann tjuvkoppla eländet så gissar jag att de blev avbrutna. Det härliga är att min bil går att bryta upp med en hårnål. Och de krossar rutan... Och sen är de inte kompetenta nog att stjäla bilfan.. Värdelösa ohängda ungar. Dessutom låter de stereon som säkert är värd mer än min skrothög till bil sitta kvar. Sladdarna var utdragna, de kunde ens inte sno en stereo?? Däremot hade de snott en halv flaska läsk samt en vägbeskrivning från eniro.. Min gissning är att de inte var speciellt nyktra. Eller bara idioter. Troligen både och. Det är iaf polisanmält. Bilen går inte att köra. Den startar men går inte att styra.. så något har de pajjat de små äckliga ligisterna. Kan folk inte låta andras saker vara ifred??? Jag som tänkt sälja den. Lycka till...

Inga kommentarer: