onsdag 7 oktober 2009

Kallelse..

Jag fick idag på posten ett brev från Uppsala tingsrätt om att jag är kallad till huvudförhandling som vittne. Det ännu roligare är att det står att det gäller ett brott den 1:a nov 2008, och jag var absolut inte där vid den tidpunkten, och hade minimalt med kontakt med vederbörande... Det mindre roligare är att jag är skyldig att komma annars blir jag skyldig till att betala vite. Jahapp. Jag är rätt pissed off om vi säger så. Har ingen lust alls att åka dit. Ser inte direkt fram emot det. Borde jag inte få veta vad jag ska höras om?!? Jaja. Ska prata med Luss som antagligen kan lugna ned mig lite. Vad jag är rädd för är att jag ska minnas fel och begå mened, att vad jag sagt i tidigare förhör inte stämmer med vad jag säger vid detta tillfälle. Minnesbilder ändras, fast det bör de väl veta kanske..

Inga kommentarer: