lördag 6 februari 2010

Melodifestival - omgång 1

Idag blev det en tur till stan med Emma. Vi var inne på stadsmissionen och kikade, hittade en hel del fint där! En vit skjorta med ljusbruna "kritstrecksränder" som satt väldigt bra, en fin röd slips och en söt stickad topp som kändes lite party. Hittade två par fina örhängen samt en liten korthållare i textil där jag kan ha mitt access-kort och lite annat! Najs najs. Det blev även fika med latte och paj, väldigt gott. Vi fikade dock lite länge, för myrorna hade stängt när vi fikat klart. Men jag är ändå rätt nöjd med dagens inköp!

Nu på kvällen stack jag över till Emma, igen, och kollade på melodifestivalen - vi var inte så imponerade över bidragen, men gillade Salvation of Pain som kom till andra chansen. Det var väl det som var trevligast i vårt tycke. Och Salem Al Fakir då! Honom får vi inte glömma. Hans charm är ju oslagbar.. ;) Och vi tyckte inte om pausunderhållningen, den sög hårt SVT! Vad var grejen med att dansa runt och vara slemmig, macho och slå sönder brädor och tjaffs? Blä.

Har iaf varit en skön dag i gott sällskap. Jag ska tydligen modeblogga mina inköp, men det får bli imorrn. Nu ska jag sova och samla lite krafter inför morgondagen.

1 kommentar:

My sa...

Jag tycker Dolph var cool, fatta att kunna ha sönder det där med sina egna händer! Visst, det är lite macho macho och hålla för ögonen, men jag tycker han klarade sig över förväntan :)