fredag 20 november 2009

huvudvärk och hälvärk.

Senaste veckan har jag vaknat med huvudvärk nästan varje dag. Och somnat med det också för den delen. Förstår inte riktigt var den kommer ifrån, för jag är inte ovanligt stressad eller pressad. Då brukar jag bland annat ha huvudvärk. Lite halvförkyld, men det är jag ju hela vinterhalvåret.. Tokigt.

Dessutom så gjorde jag missen att träna på hårt underlag två dagar i rad. I onsdags var vi i älvsjögaraget och tränade lydnad. Dvs går runt på asfalt i 2 timmar. Igår träna vi agility, visserligen på grus, men det kändes efter onsdagens bravader. Dumma hälar! Kanske ska önska mig tid hos en otroped i julklapp. Eller par nya fötter? Så länge jag bara går i skogen, på gräs och ibland grus, så är det okej. Men bor man i betongen så är de flesta vägar asfalterade. Typ alla. Så för att transportera mig till skogen måste jag gå på asfalt. Aj säger hälarna!

Inga kommentarer: