söndag 6 september 2009

Middag hos päronen

I lördags var jag, Tomas och Yoda och åt middag hos mina föräldrar ute i Kungsängen. Var riktigt mysigt och trevligt, som alltid, och jag passade på att kapa pappas kamera och ta en del bilder! Åt gott, drack riktigt gott rödvin, åt god ost och hade det bara underbart. Man uppskattar att bli bjuden på middag bra mycket mer när man har eget hushåll kan jag säga. Framförallt på sån mat som inte ingår i ens studentbudget.. Man får gratis käk, samt slipper både laga det och diska, och förtär det i gott sällskap. Kan det bli bättre? Hundbilderna publiceras på hundbloggen för intresserade! ;)

Tomas sa på hemvägen att jag var jättelik min mamma, både i sättet och utseendet. Utseendet kan jag väl hålla med om, men sättet är en känsligare fråga. :P Min moster, och rätt många andra, säger samma sak. De har nog ingen poäng med det, utan har antagligen fel! ;)







Inga kommentarer: