tisdag 29 september 2009

"huvudvärksbloggen"

Pratade nyss med min mor, och hon berätta om att min morbror med fru hälsat på dem på landet och vad de gjort och så vidare. Detta visste jag dock redan, för min morbror hade nämligen regelbundet uppdaterat sin status på facebook från sin iphone under vistelsen där! Teknikens under.. Och hon tyckte jag uppdatera denna blogg för sällan, och referera till den som huvudvärksbloggen? Tokigt. Jag har fortfarande huvudvärk så fort jag tänker på saker som jag kan tänkas bli stressad över, och eftersom jag är rätt lättstressad så har jag rätt mycket huvudvärk. Fast det är faktiskt bättre än senast.

Annat som har hänt är att jag har en grön soffa ståendes mitt i lägenheten som väntar på en ny ägare. Vill ingen ha den så slänger jag den snart i soprummet. *muttrar* Ska dra i några trådar och se ifall det löser sig. Nån känner säkert nån som vill ha den, i värsta fall får jag skänka bort den, den är inte värd speciellt mkt och jag tror faktiskt att jag fått den gratis när jag tänker efter.

Inga kommentarer: