måndag 30 juni 2008

Funderar på en till...

Har ett tag börjat fundera på en till råtta. Dock måste jag ordna en större bur åt dem först, men tankarna finns. En del saker anser jag borde vara förbjudna. Sådana här bilder på råttbebisar är en av de sakerna. Även små valpbilder borde vara förbjudna, och bilder på dobermann. Valpar som vuxna. De är äckliga och man får behov av dem när man ser dem...

Mina stackars (rått-)hundar gillar dock inte råttorna. Råttorna är lösa i sängen och hundarna ligger under den på golvet. För råttorna är ÄCKLIGA. Sen Kamakaze smakade på Yodas nos så är han väldigt avhållsam till dem. Vilket iofs är bra. Crux har lite mer jakt i sig så henne har jag koll på, men hon försöker sällan något, förutom lekinviter då.. *s*

2 kommentarer:

Annis sa...

För att motbevisa din tes på qx ska jag läsa din blog :) /anna

Ida Eklöf sa...

tackar :)