lördag 20 mars 2010

Tulpanutställning



Idag var jag, mina systrar pappa på tulpanutställning i Åkeshov för att genomföra mammas födelsedagspresent! Var jättefint där, massa fina blommor och gott att äta. Framförallt deras bröd! Tog lite bilder med min mycket undermåliga kamera också ;) Några bilder har mamma tagit också. Massor med vår och mys!


Självklart fanns det tulpaner där med mammas namn också ;)

Pappa kan inte fika utan sin iPhone, och jag kan inte fika utan min hund.. ;)

Fina systrarna.

Jag å fina hunden.

Yoda fick komma in på utställningen, men ville gärna springa upp bland tulpanerna, eller äta dem. Eller kissa på dem. Inte fick han chansen till iaf. :P



Jag och mina systrar blev lite chockade när vi såg denna barnbok. Det visade sig att den handlade om några barn som tog hand om döda små djur de hittade och begravde dem.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh den där utställningen vill jag också gå på, hur länge håller den på?